Pagina's

maandag 31 december 2012

Laatste 2012 blog




Dit is m dan, mijn laatste blog van 2012..

Het was voor mij een heel moeilijk jaar! Vooral vanaf mei, dat is de maand waarin mijn vriend me werd "afgenomen" en het arrestatieteam ons huis binnen vielen! Gelukkig waren de kinderen niet thuis op dat moment, iets wat politie natuurlijk ook wist, waardoor ze dit zo plande.
Ik wist dat wat mijn vriend deed niet allemaal zuivere koek was, maar ik had nooit gedacht dat ik zo betrokken zou zijn in de arrestatie!
Ik ben beestachtig behandeld! Pfff het was echt een hele traumatische ervaring, en dat was nog niet eens het einde, want toen begon de ellende.
Veel geld in beslag genomen, onze auto's in beslag, horloges, zelfs zijn rekening werd even bevroren.
Ik heb dus een advocaat in de armen moeten nemen, omdat ook mijn spaargeld in beslag was genomen was niet reuze veel maar als je er in 1x alleen voor komt te staan met 2 kinderen heb je al het geld nodig!
Gelukkig had ik goede mensen en advocaat om me heen, heb een uitkering gekregen, ik werk iets minder uren zodat mijn kinderen niet naar een opvang hoeven ofzo terwijl ik hard aan het werk moet!

Door dit alles word ook je relatie gelijk getest, je moet er tegen kunnen, de situatie, elkaar niet iedere dag kunnen spreken, 1x in de week elkaar een uurtje zien, stress qua financien, in de gevangenis is het echt niet goedkoop! Je bent al €30 in de week kwijt aan telefoonkaarten!
Zo hier en daar krijg ik geld van zijn vrienden zo nu en dan, en zijn oudere broer zorgt ook heel goed voor ons, die komt iedere zondag met zijn vriendin langs en wanneer hij weg gaat laat hij altijd ergens een envelopje achter hihi.

Het is ook het jaar dat mijn jongste zoontje 4 werd en begonnen is op de basisschool, ik zat er heel erg tegenop want hij was al niet zo'n fan van de peuterspeelzaal, maar hij doet t heel erg goed en is erg gemotiveerd ben super trots op hem! Net als op me oudste zoontje die nu naar groep 3 is en zichzelf zo stoer vind dat hij kan schrijven, oke de d en de b worden zo nu en dan wel is omgedraaid, dus dan staat er geen dak maar bak, maar dat gaat helemaal goed komen!

En wat ook al zo'n ramp was, ik had voor de zomer ontstoken keelamandelen! En geloof me op je 25ste is dat echt geen pretje! Naar het ziekenhuis de keelamandelen laten "pellen" en kon daarna bijna een week niet eten en drinken, ik lag krom van de pijn. Wat is dat erg zeg, ben helemaal niet kleinzerig maar bah bah.

Ik hoop dat 2013 voor mij en mijn vriend een heel goed jaar gaat worden! Hij komt 16juli weer thuis, dus vanaf morgen ga ik aftellen! Ook al missen we de helft van 2013 maar ik weet zeker dat wanneer hij thuis is, alles weer goed gaat komen en wij weer verder kunnen met ons leven!

Ik wens iedereen een goed en gezond 2013, en hopelijk zie ik jullie in het nieuwe jaar weer op mijn blog verschijnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten