Pagina's

zaterdag 22 december 2012

Zonder hem

We hebben de Apocalyps overleeft haha, wat een sensatie in de media hierover. En dat er echt mensen waren die er zo stellig in geloofde zeg. Nou het zit er weer op hoor gelukkig.
We kunnen nu weer verder met alle kerst gebeuren. want wat was het weer lekker druk in de winkels!! Iedereen is uitbundig aan het inslaan, brunchbroodjes, gourmetschotels, sausjes, vienneta ijs het vliegt over de toonbank. Je komt ook vaak voor een leeg vak te staan. Ik ga wel gourmette met de kinderen maar van mij hoeft t niet hoor. Ik vind het niks aan zonder me vriend, ik mis hem zo erg en verlang zo veel naar m.
Alleen dat alleen wakkker worden, als ik nu s ochtends in me bedje lig en ik sluit me ogen dan fantaseer ik dat hij naast me ligt, nog te slapen. Ik sla dan me arm om hem heen en kus m in ze nek, kleine zachte kusjes tot die wakker word, en wil m daarna lang en innig zoenen(ookal hebben we ochtend adem) en van het 1 komt natuurlijk het ander... Het is nu al een half jaar geleden dat ik met hem wakker kon worden. Ik kan me niet eens de laatste keer herinneren dat we wakker werden samen, lekker in elkaars armen.. Pff zoals je ziet heb ik vandaag een flinke dip! Ik kan alleen maar aan hem denken en hoe t zal zijn als we weer samen zijn. En het duurt nog een half jaartje, gelukkig zijn er verschillende instellingen in nederland dus nog eventjes volhouden dan mag hij dus naar een half openkamp, dan komt hij lekker 1x in de 4 weken een weekendje thuis, daarna misschien openkamp dan komt hij dus ieder weekend naar huis.. Wat zal dat zalig zijn!
Ook voor de kinderen, dat hun vader dan weer aanwezig is in hun leven, lekker kunnen stoeien met papa leuke dingen doen, mannen onder elkaar!!
Wat mij betreft is het heel gauw 2 januari, dan is alles weer achter de rug, zitten we weer in t nieuwe jaar, nieuwe ronde nieuwe kansen.
Maar ja zo werkt het natuurlijk niet, als die thuis is zal het de eerste 2 weekjes rustig zijn en leuk en daarna moet hij weer aan de bak, inkomen zien te krijgen, uit de problemen blijven, met bepaalde vrienden helemaal kappen. Als hij echt serieus met ons gezin bezig wil zijn, heb ik daar bepaalde eisen aan gesteld. Doet hij dit niet dan ga ik denk ik wel voor mezelf en de kinderen kiezen, want dit gebeurt nu voor de laatste keer!
Ik weet dat ik een mooie vrouw ben, en als ik wil heb ik bij wijze van morgen nog zelfs de keus tussen een handjevol mannen, en dat weet hij ook. Dus het is aan hem hoe graag hij zijn gezin wil houden.
Ik kan maar beter ophouden voor vandaag, ik merk aan mezelf dat ik echt niet in me vel zit en dan ga ik allemaal rare dingen denken en zeggen.. Ik ga lekker slapen, hopelijk doet wat goede nachtrust me morgen weer fris doen kijken naar dit alles, ook al lig ik morgen ochtend nog steeds alleen in me bedje..

2 opmerkingen:

  1. Mag je hem nu dan ook niet bezoeken?
    Ik hoop wel dat het goed gaat als hij weer thuis komt, en dat hij echt voor zijn gezin gaat kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen