Pagina's

donderdag 27 december 2012

Kerst voorbij!

Wat ben ik blij dat deze kerstdagen voorbij zijn! Normaal gesproken leef ik echt naar de kerst toe, en zitten we thuis ook echt in de winter/kerstsfeer.
Door de omstandigheden waar ik nu in zit, had ik er echt geen zin in en keek ik er zo erg tegen op.
Kerstavond was ik zooo verdrietig kon alleen maar huilen, nadat ik de kids in bed had gedaan. Tot ik mezelf even bij elkaar kon rapen en dacht hier bereik je niets mee eva..



Lekker filmpje opgezet, want naar All You Need Is Love kijk ik al he-le-maal niet! Ben lekker in slaap gevallen, s ochtends werd ik wakker en de kids stonden naast me klaar in de houding om wat cadeau's uit te pakken. Dus ik zette me masker weer op en ging met de kinderen naar beneden om te kijken wat er onder de boom lag!
Ben gelijk begonnen met het ontbijt allemaal lekkere brunchbroodjes en beleg, de kids hadden het zo naar hun zin. Daarna lekker gedoucht de kinderen waren druk met hun speelgoed en ik ben daarna kerstcupcake's gaan bakken. Lekker opgegeten natuurlijk en daarna met de kids monopoly gespeeld.
Had de jongens belooft om te gaan gourmette en dat hebben we ook gedaan. Ik ben de hele dag druk druk druk geweest alleen al om niet stil te hoeven zitten en te moeten denken aan hoe mijn vriend daar alleen in een cel zit met kerst! Gelukkig werd daar ook het 1 en ander geregeld zodat ze daar ook wat afleidingen hebben.. We hebben natuurlijk nog gebeld en hij heeft me weer een goed gevoel en wat kracht kunnen geven!
2de kerstdag was helemaal een ramp bah, ben bijna alleen maar wezen schoonmaken, de hele boel was weer spik en span en zijn daarna even naar mijn moeder gegaan die had een lekkere rollade en allemaal bijgerechtjes gemaakt, dus had weer even afleiding 20.30u en daarna was het echt tijd om naar huis te gaan en met de kinderen home alone gekeken.

En dan vandaag is weer een gewone dag, dus gewoon weer aan t werk, en de gewone dagelijkse dingen doen (gelukkig).De kerstspullen heb ik ook allemaal zo goed als opgeruimd alleen de kerstboom staat nog, in ieder geval tot nieuwjaarsdag en dan gaat hij ook gelijk weer de schuur in!
Nu alleen nog oud en nieuw doorkomen en dan hebben we het weer eventjes achter de rug al die gezellige familie feestdagen! Ik lijk wel een scrooge! Maar zo ben ik normaal echt niet hoor!! Ik geniet er altijd zo van, ik maak me eigen mooi, maak allemaal lekkere hapjes en drankjes, familie komt bij ons.. Maar dit jaar had ik er gewoon geen zin in! En ookal is 13 een ongeluksgetal (zeggen ze) ik ben er van overtuigd dat 2013 ons jaar gaat worden!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten