Pagina's

zaterdag 29 december 2012

Dure aankopen

Ik heb een hele slechte en dure eigenschap... Dure merk accesoires!
Dit is gekomen doordat toen ik een jaartje of 16 was, een paar van mijn vriendinnen altijd alles van pappie en mammie kregen, en ja als papa en mama veel geld hebben laten ze dat ook graag rollen. Nou ik had dat dus niet! Mijn ouders waren gescheiden, en mijn moeder kon "normaal"rond komen. Dus als ik iets wou moest ik daar zelf voor zorgen met gevolg dat ik al op hele jonge leeftijd begon met werken, terwijl mijn 3 beste vriendinnen in de stad aan het kopen waren en lekker aan het terras hoppen, was ik erg hard aan t werk voor me centjes. Met gevolg dat ik dus wel mijn eigen dingetjes kon kopen dan nog wel geen merk maar toch..
Nu 10 jaar later, heb ik een geweldige vriend die graag dingetjes voor me koopt. Maarja nu hij vast zit is dat natuurlijk een ander verhaal, nog erger zelfs ik moet iedere euro tellen!!
Toch wil ik jullie mijn kleine collectie showen..
Ik had niet overal een foto van dus heb ik de foto's van de winkelsite gepakt..


Ik heb deze dus vorige week in de uitverkoop gekocht nu €150, was eigenlijk niet de bedoeling maarja heb 13de maand uitbetaalt gekregen dus mag me eigen verwennen hoor!



Hier zie je gelijk de laatste 2 dure nieuwtjes, Gucci sneakers heb ik nog begin zomer van mijn vriend gekregen zijn € 350-, ik hou van sneakers ben geen hoge hakken meisje! De louis vuitton Alma tas heb ik zelf gekocht! En hij was eeeeeerg duur zal de prijs niet zeggen, maar zal je een geheimpje verklappen, ik koop mijn tassen op http://www.designer-vintage.com/home.html die site is te gek! Het werkt als volgt je koopt een tas, spaart daarna weer even door, verkoopt de tas dan weer aan de dames en legt geld bij en kan zo een duurdere tas kopen, net zolang tot je je droom item hebt( voor mij is dat dus een Hermés tas maar dat gaat jaren duren haha)

 
Mijn Hermés armband heb ik voor mijn verjaardag gekregen, mijn duurste cadeau ooit, durf m soms bijna niet om te doen draag het ook alleen bij speciale gelegenheden.
 
Mijn zwarte Gucci riem, eigenlijk een miskoop en ook eigenlijk een herenriem. Ik wou graag een hele zwarte riem, dus de verkoopster kwam hiermee. Vond m echt zo mooi dus dacht gewoon doen (€220) Maarja de gesp is mat zwart, en nu ben ik kennelijk langs iets scherps gegaan en zit er dus aan de linker G een zilvere kras! Lesje voor volgende keer beter een zilverkleurige gesp nemen..
 
 
Me gucci pet, zo nu en dan heb je last van een bad hair day en wat doe je dan gewoon haar in een staart en petje op :) Voel me altijd wel stoer met me pet en is weer leuk met me sneakers.. Hij koste €160
 
Ik zag allemaal meiden met deze stoere belt bag lopen en dacht oooh wat super handig voor wanneer je geen zin heb om met je tas te lopen. Ik gebruik m momenteel niet zo veel maar afgelopen zomer en vorig jaar constant vooral op t strand, stond super leuk met me shorts en ook met bikini om even gauw een ijsje te halen ofzo ;)
Deze burberry regenlaarzen kocht ik anderhalf jaar geleden was er zo verliefd op en die hele trend met regenlaarzen begon toen en dacht die moet ik hebben, kon niet kiezen tussen gucci of deze maar geloof t of niet me oudste zoontje van toen 6! gaf de doorslag hihi..

Qua kleding ben ik helemaal niet zo duur, ja me broeken heb ik t liefst van Diesel, MET, of D&G maar truitjes en alles koop ik bij H&M, Zara, WE, Vero Moda etc etc..

Heb jij ook duren aankopen of cadeaus gehad?? Ben erg benieuwd wat dat is!!
Wat vinden jullie van mijn aankopen en cadeautjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten