Pagina's

dinsdag 18 december 2012

Druk Druk Druk

Soms komt het gewoon voor dat je zoveel dingen tegelijk aan het doen bent, dat het huishouden er wel is bij in schiet. Zo gaat dat dus de laatste 2 dagen ook hier thuis. Gisteren voelde ik me niet zo lekker, ben weer flink verkouden. Had in de ochtend gewerkt, nou dan zit je in het dagelijkse ritme met kinderen van school halen, thuis lunchen, kinderen weer naar school, boodschappen doen, boodschappen opruimen, daarna komt de post binnen en ja hoor shit weer een incasso! Dus dan ben ik weer telefoontjes aan t plegen, bewijsjes verzamelen kopietjes maken en de hele mikmak weer op de bus doen. Dan regent het ook nog is, dan word ik nog chagarijniger. En het liefst duik ik dan gewoon me bed in. Maarja ook dat kan niet want ondertussen is het alweer bijna 3uur en moet dus weer naar school om de kinderen op te halen. Gelukkig is de afstand van school en thuis niet heel erg groot dus met de fiets is dat te doen.



Dan zijn we eindelijk weer lekker thuis, lekker warm, gelijk kopje thee en even heerlijk rustig zitten. De jongens hebben natuurlijk energie voor 10, terwijl mijn energie level op 1 staat. Pff nou dan gaan we maar weer beginnen met koken, eten, kinderen douchen, naar bed brengen, en dan ben je zo moe dat je echt geen zin meer hebt, ik presteer t nog net om de afwas te doen maar verder moet je me niks meer vragen, ik ga nu over op de chillmode haha.
Vandaag ook weer werken word ik om kwart over 12 gebeld, of ik alsjeblieft even bij een client langs kan gaan die (ik weet niet hoe die het presteert) van ze stoel is gevallen. Nou daar gaat me vrije middag aangezien we na school ook nog een superdruk kinderfeestje hebben! Om 17.00u eindelijk weer thuis en dan zie ik t pas, wat een klere bende zeg, en wat zie die tafel eruit! En de vloer! En de wasbak in de douche... Neeee dat meen je niet...
Grrrr zoooo geen zin vandaag, maarja kan ook niet leven in een zwijnenstal natuurlijk dus ik maak de wasbak schoon, de tafel en gooi even een stofzuigertje door t huis, dweilen komt morgen wel! Ik verlang nu al naar 20.00u op de bank kopje thee, gtst kijken. Dan heb ik weer wat energie en dan ben ik klaar voor de 2de ronde, afwassen en strijken en nog even de wc schoonmaken, lekker douchen en dan lekker me bed in en nog een zwijmel filmpje opzetten om vervolgens in slaap te vallen en midden in de nacht wakker te worden om nog gauw de tv uit te zetten hihi. En dan gaat de wekker morgen weer om 06.30u en begint alles weer van vooraf aan.  Gelukkig heb ik een goed vooruitzicht voor morgen... Dan zie ik mijn schatje weer!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten