Pagina's

zondag 30 december 2012

10 Vragen aan Mijzelf

Jullie willen mij natuurlijk wel een beetje leren kennen, dus zo nu en dan komen er wat vraagjes aan mijzelf voorbij zodat jullie kunnen zien waar ik van hou, wat ik leuk vind, of juist helemaal niet. Dus bij deze de eerste 10 vraagjes..


1. Wat is het vaakst afgespeelde nummer op je iPod?

Momenteel is dat Yo side of the bed van Trey Songz, natuurlijk gaat t over een geliefde die weg is.. kijk maar eventjes.


2. Van welk geluid hou je?

Uhm dat is een moeilijke ik denk.. Nou ik denk het geluid van de deur in de gevangenis die ontgrendelt word en we de bezoekzaal in mogen een heel apart klikkend geluidje!


3. Wat is één van je meest favoriete quotes?
quotes over de liefde happiest feeling


4. Wat was je favoriete eten toen je klein was?


Knakworstjes!! Ik wou bijna alleen maar knakworstjes haha als ik ze nu alleen al zie word ik al misselijk ik eet ze misschien 1 a 2x per jaar!!!


5. Wat is je minst favoriete vervoersmiddel?

De bus zonder twijfel! Ik word altijd zooo moe en hangerig in de bus. Zou niet weten waardoor dat komt??


6. Welke vorm van lichaamsbeweging is je favoriet?

Ja dat is dansen, ik kan dat wel uuuren achter elkaar en je verbrand gelijk calorieen!


7. Welk klusje vind je echt vreselijk om te doen?

De voegen in de badkamer schoonmaken! Zit je daar dan op je vrije dag met een ieniemienie borsteltje op een krukje de voegen schoon te maken. Ik doe het ook nog is met chloor dus wanneer ik bijna klaar ben krijg ik zowat geen lucht meer!


8. Wat is je favoriete indoor/outdoor activiteit?

Ja dat is shoppen natuurlijk, dat kan natuurlijk indoor en outdoor haha
526803_408898509120646_979287374_n_large
9. Wat is je favoriete lichaamsdeel?

Mijn billen!! Na 2 kids vind ik (en mijn vriend) dat ik nog steeds mooie ronde billen heb!


10. Wat is je beste moment van de dag?

Wanneer we met het hele gezin aan tafel zitten te eten, er is rust maar ook gezelligheid. We bespreken de dag en de kinderen vertellen hun wilde verhalen. En we genieten allemaal van het eten, vooral in t weekend kook ik uitgebreid.



1 opmerking:

  1. Leuke blog hoor, je zou niet zeggen dat je pas een paar weken aan het bloggen bent! En echt een mooi nummer van Trey Songz, ik ben altijd al fan van zijn muziek maar dit nummer kende ik nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen