Pagina's

zondag 16 december 2012

Het begin

Dit is dan het begin van mijn blog. Ik denk dat alle blogs wel op deze manier beginnen haha, maar ja hoe moet je ook beginnen?
Ik geef toe dat ik het heel spannend vind, ben begonnen met deze blog omdat ik graag een dagboek wou bijhouden, maar niet op zo'n ouderwetse manier met een boekje en eindeloos moeten schrijven tot je er kramp van in je hand krijgt. Nee we leven nou eenmaal in een wereld waar alles tegenwoordig draait om technologie, en wie loopt er nu niet dagelijks met zijn of haar laptop, tablet of smartphone? Op deze manier heb je altijd je dagboek bij je en kan je op ieder moment van de dag even van je afschrijven. Ik zocht een manier om me te kunnen uiten om mijn gevoelens of diepste gedachtens op te kunnen schrijven.
Het idee dat er mensen mee kunnen lezen heeft ook wel wat, zo kan iedereen een stukje met mij meeleven of ze mening en raad geven.

Dus lieve lieve mensen ik zou het heel leuk vinden om reacties te krijgen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten