Pagina's

woensdag 2 januari 2013

Goede voornemens


Ten eerste iedereen een Gelukkig Nieuwjaar!!

Had ik net alles klaar en wilde ik het publiceren, wis ik de hele boel, dus nu dan maar weer overnieuw.
Ik wou jullie vertellen dat we het er heelhuids vanaf gebracht hebben, we hebben alle vingers gelukkig nog. Ik ben zelf helemaal niet zo weg van vuurwerk afsteken dus ik liet dat ook lekker aan mij voor bij gaan.
De kinderen hebben zich super vermaakt met hun kinder pakketjes, trektrouwtjes en sterretjes ze waren door het dolle heen. Natuurlijk had ik allemaal lekkere dingetjes gemaakt, ik had zelf oliebollen gebakken in mijn cupcake maker ik had frituurhapjes en natuurlijk kinderchampagne met echte champagne glazen! Ik had t om 00:00 even heel erg moeilijk normaal gesproken is hij de aller eerste die ik een gelukkig nieuwjaar wens en elkaar kust, ik kon nog net me tranen bedwingen maar toen de kinderen naar buiten liepen heb ik me tranen even de vrije loop gelaten. Al snel pakte ik me eigen weer op, wat is nu 1 jaarwisseling op een heel mensen leven? Jaarwisseling van 2014 zijn we gewoon weer samen!
Dat brengt mij naar de goede voornemens voor dit jaar..
  • Sparen! Ik heb een spaarpot gekocht die alleen te openen is met een blikopener, en ik ga €2 munten en €5euro briefjes sparen, er zit al €27 euro in dus gaat de goede kant op.
  • Afvallen! Ik woog altijd 65 kilo maar de laatste maanden heb ik er 5 kilo aangegeten, ik had nooit echt een aanleg om dikker te worden maar naarmate je ouder word komt dat vanzelf, en zo'n klein zwembandje rondom je heupen is zo niet sexy!
  • Hardlopen! Het hoort een beetje bij het afvallen, maar ik wil gewoon een goede conditie opbouwen zodat je je ook lekker fit blijft voelen.
  • Op vakantie! Ik hoop dit jaar lekker met me vriend en kinderen naar het buitenland te gaan. Wil zo graag naar Italie, misschien iets voor in de herfstvakantie, en daar kan ik nu dus mooi voor sparen!

Ik noem het niet eens voornemens, ik vind het eerder doelen, ik heb namelijk geen slechte gewoontes, ik rook niet, drink niet, ga niet uit, vloek geen erge ziektes, dus ik ben heel erg benieuwd of ik me doelen kan halen, en anders gaat het dus op de stapel voor volgend jaar. Heb jij goede voornemens?? Ben er heel erg benieuwd naar dus laat me weten wat ze zijn..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten