Pagina's

donderdag 3 januari 2013

Before I Die

Ik denk dat we allemaal wel een lijstje hebben met dingen die we graag gedaan hebben voor je komt te overlijden. Er zijn hartstikke veel films die op dit concept gebaseerd zijn.
Wat zou jij nou echt nog willen doen, voordat jou tijd er op zit??
Ik heb een lijst gemaakt met dingen die ik dus nog niet gedaan heb en graag nog zou willen doen, kijk je met mee...?




Ten eerste zou ik er graag zelf weer perfect uit willen zien natuurlijk, ik mag eigenlijk niet klagen ik ben 1,75m en ik weeg momenteel 68kilo maat s van boven en broek waist maatje 29 maar ja sinds ik 2 kinderen heb gekregen kom ik maar niet van die kwabben boven me heupen af, word er gek van!! Dus before i die...



Heb in me tienerjaren een beugel moeten dragen (wie niet) en toen die er eenmaal uit mocht super blij natuurlijk, eindelijk mooie rechte tanden, maarja nooit terug gegaan voor spalkjes! Het is niet schots en scheef maar ook niet mooi recht..

Ik heb gekruld haar maar het zit nooit zoals hoe ik t wil hebben en het krult altijd op tot net over me schouder, ik zou zo graag de perfecte krullen willen hebben zoals hieronder..



Omdat ik al moeder werd op me 18de en dus ook snel volwassen moest worden heb ik nooit de gelegenheid gehad om is lekker uit me dak te gaan en naar een groot feest te gaan, dat hoort niet als je moeder bent werd me altijd gezegd dus ja..
Wat lijkt me dit ongelooflijk sexy om te leren, het hoeft niet hoerig te zijn zoals in al die videoclips maar gewoon sexy, iets waar je je geliefde mee kan verrassen ;)


En dan zijn er natuurlijk nog de reisjes die je wilt maken.. Ik heb niet vel op me lijstje staan. Ben  in Turkije, Engeland, Duitsland, BelgiĆ« geweest. Er was thuis geen geld om ieder jaar op vakantie te gaan en heb nog niet de gelegenheid gehad om met me gezinnetje op vakantie te kunnen maar dit staat zeker op me lijstje
Stad van de liefde wie is daar nog niet geweest?? Ik!!
Pfff ik MOET gewoon ooit naar Amerika

Ben dol op Italiaans eten, de taal, de mooie plaatsen (van tv)
Kijk alleen naar dat water hier wil iedereen toch wel heen??



Ik ben zo ie zo geen winter mens, wat heb ik een hekel aan de kou zeg! Dus als ik ooit de kans krijg..
En dan natuurlijk wel in een huis als dit

Ben nu al 10jaar samen hoop natuurlijk wel ooit de woorden: "Ja ik wil" te kunnen zeggen.
En we leefden nog lang en gelukkig

1 opmerking:

  1. Leuke plaatjes, je houd precies van reizen? :) ik ben er ook dol op.
    Leuke blog ♥

    BeantwoordenVerwijderen