Pagina's

vrijdag 11 januari 2013

Staatsloterij


 Ik had gisteren de volste vertrouwen erin dat ik een leuk prijsje zou gaan winnen. Iets in me zei ja probeer het gewoon. Heb t nog nooit eerder gedaan dus ben naar t dichtsbijzijnde boekenhandeltje gegaan en heb daar 4 keer een 1/5 lot gekocht.
Vond een heel lot toch wel aan de dure kant dus dit was een betere oplossing, en kon nu dus meerdere eindcijfers geven. Daar zat ik gisteren in de pauze van GTST het was me in ieder geval al wel duidelijk dat ik geen jackpot had gewonnen of een miljoen. Begreep er niet zo veel van dus heb net me lootjes ingeleverd, en wat heb ik gewonnen....? € 5,50... Nou poeh poeh is dat alles? Ik dacht zou lekker zijn als ik bij mijn eerste keer gelijk €50 win ofzo haha. Volgens mij denkt iedereen wel zo. Ik heb in plaats van het geld maar gewoon 2 nieuwe 1/5de loten genomen. En hopen tot ik wel een lekker groot geld bedrag ga winnen. Ik heb t nooit zo met loterijen, helemaal niet met de postcode loterij, het zijn altijd de oudere mensen die al lekker met pensioen zijn die de grote bedragen winnen. En wat is de kans dat zo'n prijs specifiek op jou postcode valt? Volgens mij is de winkans kleiner als bij de staatsloterij..
Nou ja dat hebben we ook weer gehad zo'n eerste loterij ervaring. Ik kan in ieder geval zeggen dat ik voor de eerste keer al gelijk prijs had hihi..
 
Wat was het trouwens weer koud he!! Ik hoor ouders bij school zeggen: "ja we kunnen van de week schaatsen, wat leuk he voor de kinderen"
Nou NEE! Ik en mijn kinderen vinden dit helemaal niks aan! Ik ben een enorme kou kleum, ik loop in huis altijd met een dikke lange warme vest en de verwarming staat minimaal op 22 graden.
Ik kijk er nu al tegen op dat het gaat vriezen, en laat het alsjeblieft niet weer gaan sneeuwen...

Wat dan wel weer leuk is, is dat wanneer het zo koud is ik en de kids altijd lekker binnen blijven en koekjes gaan bakken, en dat gaan we dus dit weekend ook weer doen. We hebben allerlei leuke nieuwe vormpjes gekocht dus we gaan morgen lekker kliederen!!


 

2 opmerkingen:

  1. Ik hou ook niet zo van de kou, en zeker als het gaat vriezen en het glad op de fietspaden word vind ik het eng om naar me werk te fietsen. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel een leuk seizoen met sneeuw, maar dan moet er goed wat vallen en dat je niet hoeft te werken hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik heb dus t zelfde! Als het vriest of sneeuwt ga ik liever niet de deur uit, vind t zo eng! Durf dan ook absoluut geen auto te rijden! Ja ijs vrij dat lijkt me wel wat debbie, maar dan moet er wel heeeel erg veel sneeuw vallen!

    BeantwoordenVerwijderen