Pagina's

zaterdag 5 januari 2013

Mijn sexy mannen

Wie heeft er niet van gehoord, people magazine's meest spraakmakende verkiezing: Meest sexy man van 2012!
Nou ik heb in de lijst gekeken en meer als de helft hoort daar echt niet tussen (naar mijn mening dan)
Dus ik dacht ik maak mijn eigen lijst met de 10 mannen die ik het meest sexy vindt, dus was de hele middag zo een beetje aan het rond zoeken en ik kom gewoon niet verder dan 8 mooie mannen... Natuuuuurlijk staan mijn eigen 3 mannen op de gedeelde nummer 1 haha, alleen die zijn voor mezelf en wil ik niet met de buitenwereld delen :P
Dus als iemand nog 2 mannen weet die echt in deze lijst thuis hoort, laat het me weten..
En voor nu, kijk en geniet ;-)


8

David Beckham
Een mooie man zolang die ze mond dicht houdt, want van ze stem moet ie t niet hebben!

7

Eric Dane
Oftewel McSteamy uit grey's anatomy 1 van de weinige mannen waarvan ik het doorkomende grijzen haren niet eens erg vind.

6

Bradley Cooper
Viel me voor t eerst pas op sinds de film: The Hangover

5

Joe manganiello
Dit is dus de andere man waarvan ik t wel door de vingers kan zien dat hij grijs word. Natuurlijk bekend van True Blood als de weerwolf Alcide Hervaux, en had een kleine rol in de film Magic Mike

4

Channing Tatum
De perfecte acteur voor de rol in Magic Mike, kan super goed dansen en is gewoon sexy


3

Paul Walker
Ik denk wel het meest bekend van de films Fast and the Furious, en Deep blue sea




2
Alexander Skarsgard
De meest sexy vampier ooit. Hij speelt natuurlijk Eric Northman in True Blood, en is van oorsprong Zweeds. Onder andere ook bekend van de film Battleship, en hij speelde in de videoclip van Lady gaga, Paparazzi. Hij heeft het net niet gehaald voor de nummer 1, maar dat kan zo weer veranderen ;)

1

Ryan Gosling
Naar lang twijfelen heb ik hem op nummer 1 gezet, waarschijnlijk doordat ik van de week de film Crazy, stupid, love heb gezien en wat ziet hij er goed uit in een pak, en helemaal met ontbloot boven lichaam en een pantalon broek, wat een lichaam!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten