Pagina's

vrijdag 4 januari 2013

Mijn kledingstijl


1. Superskinny jeans met donkere wassing, ZARA € 49,95
2. Rood/grijs geblokt overhemd, Topshop € 29,33
3. Cognacbruine bowlingtas, ZARA € 69,95
4. Estee Lauder oogschaduw, de Bijenkorf € 23,00
5. Lekkere, dikke sjaal, Topshop € 29,33
6. Stevige schoenen van UGG Australia, € 299,95

Simpel maar altijd goed een skinny slobbertrui en uggs!!




Blazer € 89,95 (Modstrom)
T-shirt € 9,95 (Just Female)
Jeanslegging € 34,95 (VILA)
Tas € 75 (Traffic People)
Booties € 124,95 (Friis & Company)

Persoonlijk houdt ik niet van zulke laarsjes dus zou ik het eerder combineren met zwarte sneakers zodat het weer wat sportiever wordt.



Sjaal
€ 12,99 (Pieces)
UGG's € 189,95 (UGG Australia)
Lange trui € 16,95 (Vero Moda)
Riem € 9,99 (Pieces)

Leuk te combineren met grijze skinny, of een legging natuurlijk het sjaaltje met het terug komend roze en grijs maakt het geheel helemaal compleet




Top €34.95 (Pure)
Jeans €109.90 (Diesel)
Tas €169.00 (Abro)
Armband €49.95 (Ettika)
Pumps €91.84 (Aldo)

Heb je pumps maar houdt je t net als mij niet langer als 2 uur vol? Neem altijd een paar ballerina's mee in je tas!!








Camelkleurig jasje € 49,95 (Selected Femme)
Clutch € 84,95 (Tadei)
Jeans € 49,95 (Garcia)
Enkellaarsjes € 134,95 (Supertrash)
Gestreepte top € 12,95 (C&A)

Suede laarsjes en passende clutch maken de outfit af..


Met bloemen € 24,88 (Asos) | Bandeau € 45,41 (Asos) | Met veertjes € 44,78 (Asos)

Iedere vrouw moet toch een little black dress hebben.

Het lijkt me leuk als jullie vertellen wat jullie kledingstijl is, of je favoriete kledingstuk, iedereen heeft wel een favoriete kledingstuk, toch?





5 opmerkingen:

  1. de 3e vind ik wel erg mooi!
    dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog!
    lijkt het je leuk om elkaar te volgen? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zulke pumps als op de 4e, super mooi maar ik herken je probleem wel.. Meestal bikkel ik er op door maar ik trek ook wel graag en makkelijk mijn uggs aan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. anders ik wel! Geloof t of niet maar ik heb 5 paar uggs haha ieder jaar koop ik nieuwe, met knopen, indianenveter, bruine met gekleurde streep achterop, heb nu met veters echt stoer, en vorige week met glitters gekocht!
    Maar pumps zijn zooo sexy en zooo pijnlijk hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt een leuke blog heb je!:)
    ben zelf ook weg van fashion (en de hele mikmak:p)
    ik vind de 4e het mooist;)

    veel succes met je blog!

    liefs,
    floor

    BeantwoordenVerwijderen