Pagina's

woensdag 9 januari 2013

Vakantie voorbij

Nu de kerstvakantie er weer op zit moeten we weer aan de slag!
De kinderen moeten weer naar school, me zoontje gaat weer naar zijn  judo lessen, en ik moet helaas weer werken.
Ik heb zo genoten van het niet verplicht om half 7 me bed al uit te moeten, dus toen maandag de wekker weer ging kon ik dus absoluut niet wakker worden.
Dit gold niet alleen voor mij zelf maar ik merkte dat me jongens er ook veel moeite mee hadden.

Het was even een trage start maar we zijn gedoucht, aangekleed en we hebben ontbeten en toen was t hup naar school, en ik gelijk door na me werk.
Daarna is het weer de boodschappen halen, je huisje tip top in orde maken de kinderen weer van school, eten koken, eten, en weer door na judo les, thuis de jongens weer douchen en lekker naar bed.
En om 20.00u was ik helemaal kapot! een heerlijk kopje kamille thee met honing gemaakt en ben lekker op de bank gtst gaan kijken, gevolgd door een filmpje.
Veruit de stomste film die ik ooit heb gedownload : Vamps.. Nou echt een afrader, ik ga jullie tijd niet eens verdoen met uitleg over deze film, gewoon niet kijken haha.

Gisteren begon natuurlijk weer van voor af aan alleen nu met een bezoekje aan de advocaat, ik wou even weten of er al wat ontwikkelingen waren maar helaas, bij justitie gaat het niet zo snel. We hopen namelijk dat hij op verlof mag komen! Het zou ons allemaal zo goed doen om even als gezin weer een weekendje samen door te kunnen brengen, op die manier kunnen we er wel weer tegen aan tot juli.. Maar helaas er zit niets anders op dan af te wachten.. alweer!! We moesten ook weer naar de tandarts, de kinderen vinden het gelukkig nooit eng om te gaan. Mede doordat je bij onze tandarts als kind altijd een nieuwe tandenborstel mee naar huis krijgt en ze mogen in de grabbelton wat uitzoeken.
Met hun melkgebitjes is alles goed. Ik wou dat ik dat ook over mijn gebit kon zeggen: 2 gaatjes!!


Ik dacht gelijk neeeeee boren! Vervolg afspraak gemaakt en moet volgende week terug komen. Pff ik kan dat echt niet zonder verdoving aan en wat is het gevolg daarvan? Dat je weer met een kwijlend mondhoekje zit de halve dag, geen gevoel meer in je mond. Soms vraag ik me af of een behandeling zoals in Amerika niet beter is, met lachgas verdooft worden, je word wakker en alles is klaar :)
Maar het kan ook hilarische effecten hebben, en er staan wel honderden van dit soort filmpjes op you tube geplaatst door ouders die hun kindjes op beeld hebben gezet. Kijk maar even mee..

 
 
 
Ik dacht vandaag i.v.m. mijn goede voornemens pak ik vandaag de fiets naar me werk, een beetje lichaamsbeweging, nou zat er weer mooi naast want kon lekker door de regen fietsen! Ik was in mezelf aan het vloeken. Ik dacht nou schijt er aan vandaag, ik ga taart bakken en mezelf lekker verwennen, dus voor vanmiddag staat op de planning Amerikaanse Pumpkin pie. Ik ga het zo eerst even maken, mocht het een succes geworden zijn dan zet ik natuurlijk het recept er vanavond al op.. To Be Continued

1 opmerking:

  1. Haha ik ben geloof ik toch maar blij dat er bij ons een gewone verdoving wordt gegeven. Wel vervelend dat je volgende week terug moet komen, mijn tandarts boort altijd gelijk en dat scheelt weer een week er tegen op zien..
    Eet smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen